søndag 15. september 2024

CREATE - speil ramme til hobbyrommet

Hei! i dag blogger jeg for Kreativ Scrapping. . 

Håper alle har en fin søndag, her regner ute så det er 

perfekt innevær for å site på hobbyrommet.

I dag vil jeg vise dere en liten speil ramme jeg har pyntet, 

det er veldig hyggelig at det ser fint ut på hobbyrommet, da

jeg bruker en del tid her inne....reine terapi.

Mintay er kommet med en serie In My craft room, og de måtte

jeg bare ha, fikk også med meg flere av ting som er på tilbud, så de bokstaver som jeg 

har brukt her, er allerede utsolgt, men jeg linker til andre du kan bruke. 

Ville anbefale deg å ta deg ofte en tur inn i kategorien *outlet / salg *, da 

det kommer ofte nye varer, og vet ikke dere, men jeg liker å spare litt...da kan jeg 

kjøpe enda flere ting :)





Hva syns dere? 

Kreativ hilsen fra Graciela.


Materiell Liste:

Papir:

Mintay - IMC. 6x8 add om paper pack - in my craft room 

Mintay - IMC - 12x12 - in my craft room - 09 die cut sheet 

Pynt:

Thickers - 683415 - foam - charcoal gray - stylist 

Thickers - 42822 - felt - turquoise - leg warmers  

Studio Light - sticker pad art by Marlene quotes & postage stamp

Mixed media:

Finnabair - 966171 - art extravange - icing paste white gold 

Marabu mixed media acrylic paste 809 - sand 

Verktøy og oppbevaring:

Docrafts - watercolor paint brush set - 10 pk 

Sizzix - 66225 - accessory - paper sculpting kit 

Annet:

speil ramme fra IKEA, kjøpt på gjenbruk 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela