onsdag 1. november 2023

BLING TIL VERDENSMESTER

Reklame 

I dag blogger jeg for Kort og Godt Hobby. 


Jeg var ikke helt ferdig med halloween, så måtte

bare en tur til hit for å vise dere en del av kostyme jeg lagde 

til yngste i huset dette året. 

Hennes ønske i år, var å være en bokser, og da måtte mamma gå i gang.

Inspirert av vår egen norsk verdensmester, har jeg laget verdensmesterbelte, 

og da var det bare å sette i gang med mye BLING!






Jeg ble super fornøyd, håper du syns det var en god ide å bruke 

pynt fra hobbyen til annet enn kort. 

Kreativ hilsen fra Graciela 


Produkter brukt fra Kort og Godt Hobby:

106958 Bling stjerne 8mm klar 3251 

BE106 stickers bling 4-20mm klar 4977 

ST174 stickers bling 5mm gull 5577 

ST207 stickers bling 6mm mørkblå/blå/lysblå/klar 4187

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela