lørdag 24. juni 2023

Kjære brudepar - med bilde tutorial

REKLAME


 Hei, I dag blogger jeg for Kort og Godt Hobby.

 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er i skikkelig bryllup modus i det siste.

Denne gangen har jeg brukt noen av vennskap stempler for å lage den. 

Likte godt motivet med hender som holder sammen.


Har brukt hexagon dies som mal, tegnet rundt, og skjært fra hjørne til hjørne, på denne måte lagde jeg "vinduet" som viser motivet.









Innsiden av kortet er veldig enkelt.



Håper du likte ideen, og kanskje du har lyst til å prøve deg. 

Kreativ hilsen fra Graciela og god sommer! 


Produkter brukt fra Kort og Godt Hobby:

DIE176 Die Hexagon med søm 1766 

M386 Stempel 3867

M496 Stempel 4961

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela