lørdag 11. juni 2022

- HOLD LIVET ENKELT -

Hei, i dag deler jeg et kort som er laget for  Kort og godt hobby.
 Jeg fortsetter å leke med den ny alfabet dies. 
Jeg likte veldig godt den font, men denne gangen kunne jeg tenke meg å stemple, så da lagde jeg så greit mine egne stempler med den. Jeg har kuttet den i mosegummi for å lage de. 


Etterpå har jeg festet de på en akrylkloss med lim, da var det lett å ta de av og på for å stemple ordene mine. Du kan også kutte flere ganger sånn at du har flere av bokstavene, da sliper du å dra de av og på av klosset hele tiden. Etterpå har jeg stemplet med hvit embossingspulver.  


Begynte med en ide om å lage noe som liknet en krit tavle men underveis ble det hele til en liten notat/journal bok. Syns at bakgrunnen ble veldig likt en krit tavle, svart bakgrunnen er laget med copic markers. 



Likte veldig godt kontrasten av svart hvit, så blomstene er ikke fargelagt. 
Har brukt en tre knapp, som jeg har malt for å holde meg til svart hvit. 



På sidene inni har jeg delvis stemplet blomstene og hatt enkle tekster. 



Håper du likte ideen om en liten notat bok, og tips om å lage dine egne stempler med dies og mosegummi. 

Blir med på 

Scrappelyst sin utfordring - favoritt  produkt (den ny alfabet fra KG  er blitt en stor favoritt den siste tiden, den kan brukes til så mye!! ) 

Ally`s angels - anything goes  ( and is my first time participating! ) 


Produkter jeg har brukt fra Kort og Godt:







Kreativ hilsen fra Graciela 








 

3 kommentarer:

  1. Så lurt å bruke bokstaver av mosegummi som stempel!

    SvarSlett
    Svar
    1. takk :) sånne tips som vi brukte nok mye i begynnelsen men som blir glemt etter hvert vi får mer utstyr hihi :)

      Slett
  2. Flott notatbok. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela