fredag 27. mai 2022

- BRYLLUPSKORT -

Hei, i dag har jeg et bestillingskort å vise dere. 
Bestillingen var for et bryllupskort til en norsk/svensk par. Da fikk jeg en ide, og følte at det ikke var behov for ekstra tekst med bryllup eller noe mer. 
Noen ganger er det enkleste det beste, og denne gangen ble jeg super fornøyd med et så personlig kort som denne. 
Fikk tilbakemelding at brudeparet likte den, så det gjorde meg ekstra glad. 


Har tegnet og fargelagt flagene med akvarell blyanter. Brukt alfabet dies til å kutte navnene sånn at flaggene vistes gjennom. Hjerte i midten brukte jeg glossy accent på...mye glossy accent! 



Skjært med die cuts lag på lag og brukt mosegummi for å ha forskjellige høyder. 



Konvolutten lagte jeg selv, for å tilpasse kortet, siden den ble for stor for vanlig slimline konvolutt. 


Takk for besøk i bloggen min og ønsker deg en kreativ dag/kveld. 

Graciela 

 

3 kommentarer:

  1. Så stilig og kreativt dette bryllupskortet var.

    SvarSlett
  2. Virkelig flott og personlig kort til brudeparet. Digger det!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Wow!! Dette var kult! Kjempeflott!

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela