mandag 14. mars 2022

TPC Magazine

 Hei, har du hørt om  TPC Magazine

Visste du at de er en skandinaviske  gratis webmagasin om papirhobby?


Du kan lese mer om hvem de er HER

Men det jeg allerede kan fortelle deg at du finner masse inspirasjon, tips, teknikker, 

tutorials og mye mer der.  

Og ikke bare det, du kan også finne tips om møtesteder,

 shopping og organisering som er relatert med papirhobby. 

Rett og slett en flott plass der alt er samlet! 

Det eneste er at en kan bruke mye tid der inne,

 så lag deg en kopp kaffe/te og kos deg med lesing. 

Jeg er så heldig at etter at for mange år siden var gjeste skribent, 

og er i dag en av de faste skribenter for bladet.  

Jeg har en fast artikkel en dag i måned, og syns det er veldig spennendes. 

Hvis du enda ikke har besøkt oss, 

inviterer deg gjerne til å ta deg en tur og bli kjent med oss. 

Du finner oss HER

Har du ønsker om noe eller noen du kunne tenke deg å lese om?  

tips meg gjerne så skal gjøre mitt beste for å skrive en artikkel om det. 


Du kan lese min siste artikkel HER


Takk for besøket i bloggen min

kreativ hilsen fra Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela