mandag 21. mars 2022

- Til en superlærer -


Hei, i helga som gikk var jeg på treff med Scra4fun i Haugesund, 
hadde en veldig koselig treff, med mye latter, gode venner, inpirasjon, og 
mange flotte utfordringer. 

Jeg hadde en liten demo, i sammenheng med en av oppgavene. 
Liker veldig godt å dele det jeg har lært i alle disse årene med 
papirhobby, denne gangen var en demo om Maskering. 

Har også en video på you tube kanalen min hvis du har lyst å se. 


Et av kortene jeg laget er denne, der jeg valgte å ikke fargelegge blomstene. 
Bakgrunnen er laget med distress oxide, og må innrømme at før hadde jeg ikke
valgt disse fargene sammen. Men det var en utfordring med triade farger, og er 
glad jeg tok utfordring, fargene passer så godt sammen og likte godt hvordan kort
ble med de hvite blomster.  


Har brukt tekst stempler fra Papirdesign, embosset i hvit på svart kartong. 




Har du prøvd deg på maskeringsteknikk før? da er du velkommen til å se på

min video, og håper du finner den interessant og har lyst til å prøve deg på 
teknikken. Hvis du har lyst til å se mer, følg meg gjerne, går som Gracielaslife design
i alle sosiale medier. 

Kreativ hilsen fra Graciela 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela