torsdag 3. mars 2022

- Reverse stamping technique - YT video

 Hei i dag vil jeg fortelle dere om noe jeg vil gjøre, 

og lage videoer om. Jeg som sikkert mange andre har i mange år, 

skrevet ned tips, teknikker, skisser og mer, alle disse gode ideer har jeg 

samla i ei boka, og de skulle prøves....men ja...det blir ikke alltid at jeg gjør det. 

Så nå har jeg samlet alle disse bokene i et, og jeg skal jobbe meg gjennom den, 

og ikke minst teste alle disse smarte ideer som er skrevet ned. 

Tenkte at det hadde vært gøy å lage videoer av det, og hvorfor ikke dele de med dere

der ute. Håper det er noen som har lyst å se, og kanskje til og med lyst til å prøve disse tipsene.

Boka mi kaller jeg for "boka med det rare i - papirhobby", og jeg er allerede i gang med stempling 

del av boka.


 I dag tester jeg "reverse stamping technique", der jeg bruker både framside og baksiden av stempel for å stemple med. Morsomt enkelt teknikk, som gjør at vi kan bruke stemplene våres litt mer. Er ikke det gøy?

Vel, håper at noen har lyst til å følge reisen av boka med det rare i og meg gjennom disse videoer. 

Er åpen for tips, hvis du også har noe du har lyst at jeg skal teste ut, skriv gjerne en kommentar her eller seng meg en melding. 

Kos deg med den første video, og lik gjerne hvis du har lyst til å se mer. 


Kreativ hilsen fra Graciela 



2 kommentarer:

  1. Så gøy.. Gleder meg til og se hva mer du har skrevet i boka di etterhvert..
    Tenkte først at jøss, sånn bok burde jeg ha laget også, men da måtte jeg nok ha hatt mange bøker, for jeg har lister både på pintrest, youtybe, og masse bokmerker til ting jeg vil prøve :-)
    Men når jeg får satt scrappetingen mine ordentlig på plass igjen her, så skal jeg nok la meg inspirere litt og prøve ut noen av de jeg har lagret også.
    Og denne teknikken her var jo råstillig, så den må helt klart også prøves.. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. så kjekt du har lyst til å følge med :) ja det var det som skjedde med meg, ble flere bøker men ingenting skjedde så samla mye i en eneste bok så nå må jeg prøve meg fram :) del gjerne hvilke skatter du finner :) ja sant, så enkelt og så kult, takk gleder meg til å se hva du lager :)

      Slett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela