fredag 25. mars 2022

- KJÆRE KONFIRMANT - You tube video med embossing tips

Hei alle sammen. I dag blogger jeg for Kreativ Scrapping og 
denne måned har vi fargelegging som utfordring. 
Jeg har brukt dies skoen fra Papirdesign og fargelagt den med akvarell blyanter, 
etterpå har jeg embosset det hele med clear embossingspulver. 


Vet ikke dere hva jeg syns, men jeg ble super fornøyd med resultatet, har til og med brukt enorm 
mengde med blomster, noe jeg ikke er så vant med. 



Har brukt 3D embossing folder for å lage "vegg" bak, på den har jeg brukt både 
glitter og hvit embossingspulver. For å påføre glitteret har jeg brukt sticky embossingspulver.



Skyggen bak kjære konfirmant er også fargelagt i samme farger som sålen i skoen.



Alle de lekre små blomster er fra Nellie snellen. 



Kreativ hilsen fra Graciela 



2 kommentarer:

  1. Så stilig kort!!! Tøft med den røffe embossa bakgrunnen til den elegante skoen.

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk! så kjekt at du kommenterte det, var akkurat det jeg var ute etter, takk!

      Slett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela