onsdag 9. mars 2022

Distress bakgrunn + Kamuflasje teknikk - YT video

 Hei, jeg har kosa meg med å lage kort med de bakgrunnene jeg lagde sist med distress ink og stensiler laget av papir rester og diecuts. 

Det ble tre helt forskjellige kort. På den ene har jeg har brukt KAMUFLASJE teknikk. 

Har du noen gang prøvd den? morsom og enkelt teknikk som gir oss enda en mulighet til å bruke diesene våres. 

Disse er de bakgrunnene jeg brukte. 




På dette kortet er det kamuflasje teknikk, ordet "skål" gjemmer seg i kortet. 
Denne teknikken har jeg brukt veldig mye og blir aldri lei av den. 



Gul bakgrunn ble til et påske kort. 



                    På siste kortet har jeg brukt betong maling for å distressa kantene og lage noen små dråper med maling her og der.  





Også til you tube videoen, jeg har kosa meg skikkelig med denne videoen, så håper du har lyst til å se på den, men det er en liten ting jeg må tilstå....jeg tilhører nok klubben "slower scrappere" så denne videoen ble litt lengre enn jeg hadde planlagt, så det ble en god blanding med kortlaging og prating.
                          Men forhåpentligvis har du tid og lyst til å se på den.




Kreativ hilsen fra Graciela 

Påske egg fargelagt med betong maling 

Kamuflasje teknikk kort









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela