lørdag 5. februar 2022

- VELKOMMEN TIL VERDEN -

 Hei, i dag blogger jeg for Kreativ Scrapping med et slimline kort med konvolutt. 

Jeg er blitt tante! og lillegutten måtte jo få et kort av meg. 

Har gått litt ut av komfort sonen og laget lag på lag kort. Kjekt å prøve litt 

forskjellig. Og spesielt når en blir fornøyd med resultatet. Håper dere også liker den.


Motivet er et stempel fra Kort og godt, fargelagt med copic. 
Mønster ark  og chipboard  er fra Stamperia. 


Konvolutten er selv laget med kraft papir og sløyfe er stoff rester jeg hadde på hobbyrommet. 



Tutteflaske har jeg laget av tre lag en med kartong, så mønster ark  og et siste lag med vellum. 
Blå kartong er copic papir fargelagt med copic, for å få samme farger som på motiv stempel.
Posca og distress ink pute her og der for å gi kortet en litt mer rustik stil.





Håper dere likte kortet og at dere ble inspirert.

Kreativ hilsen fra Graciela 


2 kommentarer:

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela