torsdag 17. februar 2022

- PAPIR KURV - Video Tutorial

 Hei, i dag har jeg en liten kurv å vise dere. 

Noen spurte i en gruppe om mal, og jeg googla litt for å hjelpe til, 

og det hele endte med at jeg laget først en og så 2, 3, 4 ....

De er super enkle å lage og har også laget en liten video. 

Kanskje noen andre har også lyst til å prøve seg. 









Her er en liten mal, arket for den lille boks er 6x6 inch, og du preger 
og kutter der det er linjer. Der det er prikker preger du bare. 
For bedre forståelse se gjerne videoen min på You Tube. 
Du finner den litt lengre ned. 










Takk for besøk i bloggen min og blir veldig glad hvis du 
har lyst å abonnere og like videoene mine. 

Kreativ hilsen fra Graciela 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela