lørdag 15. januar 2022

- HVIT PÅ HVIT -

Hei! i dag har jeg et hvit på hvit kort å vise dere.
Blogger for Kreativ Scrapping med dette kortet. 


For lage dette kortet har jeg brukt akvarell papir, den eneste grunnen er at jeg likte 
strukturen på det. Det er altså brukt til både kort og diecuts. 


Som pynt har jeg brukt transparent stickers fra papirdesign, 
og ellers noen små dråper med pigment colorzz. 



Har brukt  dies bare fra Papirdesign. 



Håper du likte kortet og takk for besøk i bloggen min, du kan følge meg og 

mine ting og tang på Instagram 

Kreativ hilsen fra Graciela. 


1 kommentar:

  1. Så herlig kort! Hvitt på hvitt kan være så kult! Mange fine detaljer her og de små fargesplattene var prikkenover i'en! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Scrappelyst! :-)

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela