tirsdag 28. desember 2021

- JULEKLEM -

 

Hei alle sammen, håper dere har hatt en fin jul og at romjul har vært like fine. 
Dette kortet har jeg hatt i tankene lenge, og den design skulle bli årets julekort
fra oss til venner og familie, sånn ble det ikke. Noen ganger må vi (les:jeg) stoppe 
litt og skjønne at faktisk vi må begynne litt tidligere hvis alt skal gjøres i tide. 
Vel vel .... fikk iallfall lage et kort, og den gikk til en venn i copic Norge gruppe. 


Har satt sammen stempler fra kort og godt, og fargelagt med copic sketch. 


Åpnes i midten på framside, veldig enkelt, men det er sånn jeg liker kortene mine 
best :) 




Kreativ hilsen fra Graciela 

1 kommentar:

  1. Eit flottjulekort. Kort blir meir spennande når ein har opning i midten framme. Må prøve meg på det 🙂

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela