søndag 3. oktober 2021

- JOURNAL

Hei! i dag skal jeg vise dere litt av min covid - 19 journal. 

Viser ikke bilder av tekster  jeg har skrevet, fordi de er litt personlige. 

Har kuttet et lite vindu på framside av boka, og sydd litt acetat, da blir som et liten vinduet der det 

går an å se gjennom. 

Brukt mosegummi alfabet til covid og, stempel av viruset som jeg  hadde fargelagt for litt siden. 





"ÅRET ALLE VIL HUSKE" 2020

Har brukt de små kalendere fra docrafts, og limt på januar og februar, og delt mars....resten av måneder har jeg limt her og der,  litt sånn som jeg opplevde året gikk, et veldig annerledes år.

Det visste seg nå at 2021 skulle være enda et år vi alle skal huske, så neste side blir med det året. 




Har brukt distress ink på et ark, for å lage et enkelt bakgrunn, har etterpå tegnet kartet fra Norge og skrevet alle fylkene i den. 



Gjort det samme med Uruguay (siden det er landet jeg kommer fra), igjen tegnet kartet og skrevet fylkene. 


Lager du også journal? 

Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela