lørdag 17. juli 2021

Til den kuleste jente

 Hei, Graciela her, i dag deler jeg et slimline kort med dere. 

Syns den format gir mulighet for et helt nytt oppsett og det liker jeg godt. 

Før i tiden, brukte denne type  format  fordi jeg hadde rester, eller da jeg bare delte

et A4 ark, at jeg nå kan jeg kjøpe disse pakker med både kort og konvolutter ferdige kuttet 

gjør ting så mye enklere, og det ser mer "proff" ut syns jeg.  


Ballonger er en dies fra Papirdesing og de er fargelagt med Copic markers. 



Innside av kortet er pyntet i samme stil som framsiden. 

Gratulerer med dagen tekst er embosset med hvit embossingspulver. 



Kjekt at du tok turen innom bloggen min  og legg gjerne 

en kommentar når du først er her så jeg kan også besøke bloggen din :) 

Graciela 


Blir med på 

Copic Norge sin utfordring på facebook 

Hobbygarasjen sin utfordring på facebook - fargelegging - 

Hobbylageret sin utfordring på facebook - utklipping - brukt ballong dies 

Scrappelyst - alt er lov -




Produkt liste: 

Dies :


Stempler :

Øvrig:

Konvoluter og kort slimline 

Copic sketch marker 

Copic - Perfect coloring paper 

Memento Dye ink pad 

Kartong Svart 

Antistatisk powder tool

Hvit embossingspulver super fine 

Embossing pute versamark 

Varme pistol 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela