lørdag 17. april 2021

Gratulerer


 

Sola skinner i Haugesund og jeg har kosa meg med å lage dette runde staffeli kort. 
For meg er dette kortet vår så lang jeg kan se :) 


Alle produkter jeg har brukt er faktisk fra Papirdesing, utenom Copic markers da...


De små solbriller er en stempel fra Papirdesign som jeg har laget med krympeplast. 


fra store stempler, til herlig små pynt! krympeplast måtte være en av vidunder i verden hihi :) 


Blir med på disse utfordringene 

Copic marker - alt med vår som ekstra tema - 





9 kommentarer:

  1. Et skikkelig flott vårkort du har laget. Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til.
    DT-Randi

    SvarSlett
  2. Å dette kortet ble så digg. Herlig vårstemning

    SvarSlett
  3. Kult!!! Jeg digger det.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign og lykke til:)
    DT Mona

    SvarSlett
  4. Åh! Dette likte jeg så godt! Er så moro med runde kort! Takk for at du er med å deltar hos @papirdesign! Scrappeklem fra meg

    SvarSlett
  5. Kjempestilig kort du har laget :) Herlige farger!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela