torsdag 25. mars 2021

Klem - DT bidrag Hobbylageret

 Hei, i det tiden vi lever nå i, føler jeg at vi alle trenger en klem, men siden klemmer er også fy fy nå, er det kjekt å kunne sende noen et papir klem i form av et kort :) 

Har kosa meg med disse stemplene fra Art by Marlene, alle snakker og bruker dem, men jeg har ikke vært så flinke til å gi dem en sjanse siden jeg føler de brukes mest til art journal, noe jeg ikke lager så mye av...bare litt :) 

Men disse fuglene var så fine at jeg måtte bare lage et kort, lengter etter våren så kort ble skikkelig vårlig syns jeg. 



Har brukt zig clean color tusjer for fargelegging. Den ny dies fra papirdesign slimeline har den herlig klem dies, og den smale og lange font likte jeg veldig godt. 

Håper du ble inspirert til å sende en klem til noen :) 

Hold avstand og pass på deg selv. Krysser fingrene for at vi snart har kontroll over pandemien 

Klem 

Graciela 


Her finner du link til de materielle jeg har brukt 

Stempler -  studio light                  papirdesign

Tusjer Clean color brush

Dies papirdesign 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela