torsdag 25. mars 2021

Du er fantastisk - gjestedesigner

 Hei i dag vil jeg vise dere et kort jeg lagde for Scrap the rainbow sin blogg.  for ikke lenge siden fikk jeg en melding med spørsmål hvis jeg ville være gjestedesigner hos Scrap the Rainbow...og gjett om jeg ble glad! og selvfølgelig ble svaret JA! 

Denne måned er tema til utfordring GRØNN og jeg har kosa meg med å lage dette slimline kortet. 

Har brukt dobbel stencil teknikken, der jeg bruker to forskjellige stenciler og to forskjellige farger. Valgte å bruke distress ink fra Ranger denne gangen. 

Dies jeg har brukt er fra Kort og godt. Et veldig enkelt kort, der jeg ville at bakgrunnen skulle komme i fokus. 

Håper du ble inspirert til å bli med i månedens utfordringen. Jeg gleder meg iallfall til å se alt det fint dere lager! 

Du finner bloggen deres HER og deres utfordring Grønt HER














Graciela 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela