søndag 28. februar 2021

Hjemmelaget blomster + YouTube video

 Hei, jeg er ikke en av dem som bruker mye blomster på prosjektene mine, men når jeg først skal bruke dem, liker jeg veldig godt å lage dem selv. 

Muligens fordi jeg aldri har den rette farge eller rette blomsten når jeg endelig skal bruke dem, så det er lettere å bare lage den selv. 

I løpet av årene har jeg laget blomstene av forskjellige materieller, enten med dies, eller akvarell papir som ble til overs etter en prosjekt. 

Eller hvorfor ikke bruke opp de våtserviettene med de fine farger som ble brukt til å tørke av sist når du brukte maling eller blekk. 

Har laget en liten video om hvordan jeg lager noen av blomstene mine og håper at du har lyst til å se på den, har du lyst til å følge meg på you tube kanalen min blir jeg veldig glad! 

Jeg er ikke en ekspert, verken med hobby eller med å lage videoer, men hvem vet, plutselig blir du inspirert til å lage dine egne blomster en dag :) 


Graciela 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela