søndag 28. februar 2021

God påske

 Hei, her en dag tenkte på hvor mye maling jeg hadde inn på hobbyrommet og ble 
litt overrasket, da jeg innså at jeg tror jeg har maling i mange fasonger, som 
for eksempel brusho....herlig maling "pulver" som reagerer med vann 
og den blir så stilig, og så annerledes hver gang, alt etter mengde vann en bruker. 


Her har jeg brukt den på maten og påført vann, så har jeg dyppet arket i den, syns det ble såå stilig, 
og de nyanser den gul farge har er bare rå stilig!n


På det taget som er mest grønt har jeg påført brusho rett på papir og så vann, har tørket 
og påført pulver og vann flere ganger. Kjempe stilig også, men favoritten min ble denne tag med 
bare gul maling, eller brusho. 

Så nå kan bare påske komme, jeg har allerede 3 tag klare til å ønske noen en fin påske. 



Graciela 


2 kommentarer:

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela