torsdag 11. februar 2021

Blomster

Hei, en av mine favoritt blomster stempler er disse fra Stampendous. 

Blir liksom aldri lei av dem, og er glad jeg også har dies til demo 

 Denne gangen har jeg fargelagt dem meddistress ink. 

 


Vi pleier å gi en liten oppmerksomhet til lærer og trenere til jentene og jeg føler at jeg 
alltid sitter og lager kort i siste liten, så i år er jeg tidlig ute :) kanskje litt tidlig hihi 
men greit med alt som blir gjort :) 




Blir med på 

Nordsalten sin utfordring - til dame/jente -

Scrappelyst - bruk av dies - (blomster, blader og note side er en dies jeg brukte som stensil) 

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget til lærer og trenere:)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  2. Så fint kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så koselig kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela