lørdag 14. november 2020

Vinterklem

 

Hei, på en gruppe på facebook var ei dame som hadde en utfordring, 
det gikk i at hun sendte en pakke med 7 ting, og alle ting måtte brukes for å lage noe. 
Jeg meldte meg så klart på...tenkt så gøy!! :) 

Helt til pakke kom og jøss...det var jo en skikkelig utfordring :) 
Her er bilde av alt vi fikk, må si at hun som lagde denne utfordring
var flinke, fordi selv om jeg slittet litt til å begynne med
ble jeg veldig fornøyd med resultatet mitt! 
Utrolig gøy :) og enda gøyere å se hva alle lagde, så mange 
flotte prosjekter med de samme ting. Så takk til henne :) 




Jeg brukte snø globe fra Tim Holtz og mye glitter :) puzzle bit ble vinger til lego mann. 



Slittet litt med å bruke hodeskalle må jeg innrømme, men det ble brukt helt øverst med en stor
hjerte brads på baksiden. Blomstene med eyelets. 



Kjempe kult utfordring :) 

Graciela 

2 kommentarer:

  1. Kreativ løsning på morsom utfordring. Eg har også vore med på slik utfordring. Heilt utrulig kor forskjellig me løyste oppgåva.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja ganske kult å se alle de forskjellige oppgaver :)

      Slett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela