søndag 16. august 2020

Kaffe

 

Hei! jeg har brukt noen dager i sommer til å rydde i stempler og diesene mine, 
og selv om jeg trodde jeg hadde kontroll, vel...det hadde jeg ikke :D 
Mange stempler jeg ikke kunne husket jeg hadde, samt at det var 
flere dobbel kjøp som jeg ikke hadde fått med meg uy uy uy! 

En av de stemplene jeg fant "igjen" var disse fra kaboks.
Scrap og skravl på facebook har en utfordring om å 
lifte et kort, dette kortet er mitt bidrag til utfordringen. 


Har brukt flere forskjellige rosa/rød farger for å stemple tekstene men det kommer ikke 
så bra på bildet, finere i virkeligheten :) 

Blir med på 



Scrapp og skravl på facebook - lift - 


Graciela :) 

9 kommentarer:

  1. Kjempe flott med teksten rundt kanten og så søt kaffekopp
    TAkk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. takk :) herlig "å finne" gamle stempler når en rydder hihi :)

      Slett
  2. Artig og flott kort! Artig med kaffe-teksten rundt :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  3. Så herlig kort. Liker så godt denne typen kort. En flott kontrast til mye av det som er veldig stæsjet for tiden

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, klarer ikke å lage kort med så mye stasj :D de er flotte, men ikke helt meg. prøver meg innimellom, men blir aldri fornøyd hihi

      Slett
  4. Så nydelig C&S-kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela