mandag 31. august 2020

60 og fantastisk !

 

Hei, gjett om jeg har kosa meg med å lage dette kortet...og JA! 
Syns denne stempel fra Mo manning er bare så stilig, og da jeg 
så at den passet perfekt til dette korte til en kul 60 åringen, ble jeg super glad. 


har fargelagt med copics, gratulerer tekst er word punch fra we r memory keepers og jeg bare elsker den! 
fantastisk er dies fra Kaboks. & er alfabeten fra kaboks og tallene og stempler tall er fra kort og godt. 






personlige stempel har designet og laget selv med Minc maskinen min :) 


innsiden av kortet er alfabet dies og pengelomme  fra papirdesign, skilt og stempler fra også fra  papir design, blomster er 
stempler fra Jane Davenport. 





BLir med på 

Scrappefryd grubles - laget med lidenskap - 

scrapp og skravl - bursdag - facebook

6 kommentarer:

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela