fredag 31. juli 2020

Størst av alt er IS !


Hei, de siste  dagene har jeg kost meg noen timer inn i hobbyrommet, og det var herlig! 
Har kost meg med å lage noen av disse slime kort som er blitt så populære nå. 
Ikke visste jeg at det var en ting da jeg før har jeg lagd mange i den 
størrelse hihi :) 


Har kost meg med fargelegging, og prøvde meg på en bakgrunn. 


og ja størst av alt er IS! :) 

Har lagt merke at hver gang jeg trenger et kort, har jeg bare gratulerer kort, så har ikke 
skrev noe anledning til denne, sånn at den kan brukes til mye. 



Her har jeg satt på sommerklem tekst dies, denne er en av de nye dies fra Papirdesign, 
og selv om sommeren er nesten ferdig, kommer til å bruke den en del. 
Bare ordet sommer i album for eksempel :) 


Blir med på 









4 kommentarer:

  1. Supersøtt og morsomt kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT Renate

    SvarSlett
  2. Så flott kort 😊 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Herlig og sommerlig kort. Takk for at du deltar hos Papirdesign.

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela