fredag 31. juli 2020

Et ekte kvinnfolk

Hei! 
har kost meg med dette kortet og ble veldig fornøyd med den. 
Har embosset blomsten og etterpå brukt versafine puter med kost. 


bakgrunnen er laget med stencil fra Tim Holtz, og gull stempel fra altenes. 





selv om jeg liker denne stempel veldig godt, syns den er vanskelig å bruke, spesielt de 
små deler som er med, som også har dies, kunne ønske selve blomsten hadde dies. 
bladene har ikke kant når en stempla den og bruker Diesen, og blomstene selv om jeg prøvde
ble ikke fine, så det ble med at jeg kuttet blomster fra den store blomsten og limte på. 
Fant bare et kort der design team på kort og godt har brukt den, så jeg tror jeg må undersøke lengre, 
sånn at jeg kan finne andre måter å bruke den. :)


blir med på 

Kreativ scrapping - blomster - 

Hobbykunst - norske tekster -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela