lørdag 29. februar 2020

Ballerina

Hei, i dag har jeg en side til album til minsten. 
Mens jeg så i albumet, så jeg at de fleste av mine layout har hvite 
bakgrunn, og denne kunne ikke være annerledes dessverre. 
Og min favoritt igjen...rosa farge, mye rosa :) 


Bildene er fra siste karneval feiring hos barnehagen, med klær fra store søster, som mamma
pyntet, og heklet hårpynt, var hun klare, søt og uskyldig....helt til vi kom i bhgen og 
hun ombestemte seg og skulle være den slemme ballerina :D, da kom "slemme" grimaser
framme men ja...like søt ifølge mamma så klart :) 
Har brukt rosa stempelpute for å fargelegge de fleste tekstene, stempler er fra papirdesign 
og har brukt dies bokstav fra altenes, samt skrive maskinen min fra We are memory keepers. 








Har tørket støv av "papir" symaskinen min og sydd litt her og der, lenge siden jeg hadde brukt den, 
så det var kjekt. 

Digger den sirkel stempel fra Papirdesign, kjekke for  å skrive teksten og syns den gir den lille ekstra. 


Blir med på 



4 kommentarer:

  1. Kjemteflott side og klart det må være rosa til ei ballerina

    SvarSlett
  2. Herlig Layout.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Bevare meg vel så flott ei side du har laget! Heilt nyyydelig!

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela