fredag 17. januar 2020

I will -

Året 2020 er her, jeg pleier ikke å ha noen nyttårsforsetter men i sted har 
jeg laget denne side for meg selv, og skrevet mine tanker  akkurat nå på baksiden, 
tittelen er litt av det jeg vil... som det står, er ikke sikkert hvordan men jeg vil. 
Så tar det derfra :) Siden skal være i mitt BOM (bok om meg, album) 


Har kost meg med å bruke lag på lag med disse banner fra Papirdesign, og alfabeten fra samme 
merke passer perfekt til album syns jeg, akkurat passe stor.






Blir med på disse utfordringene 





Graciela 




8 kommentarer:

  1. Stilig LO
    Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  2. Så kreativ og fin side!
    Takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring.
    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Herlig side og fine papirer du har brukt.
    TAkk for at de deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Veldig fin LO og et bra budskap til seg selv synes jeg :)
    Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb
    Dt-Katrine

    SvarSlett
  5. Kul side! Du kan hvis du vil, tenker jeg! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Papirdesign! :-)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  6. Flott LO og bra budskap📸😃
    Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela