fredag 17. januar 2020

Grip stunden


Hei, i dag vil jeg vise dere et kort jeg har kost meg med å lage, 
hadde veldig lyst til å bruke denne stempel tekst fra Papirdesign
og syns at denne stempel fra stampingbella passet bra til den. 


Papirdesign har en utfordring gående og tema er å bruke charms, det må jeg si at det er 
veldig lenge siden jeg har brukt. Kommer liksom ikke på det...
så jeg har tørket støv i charms perm, og fant jeg disse hjørnene som jeg syns 
passet helt perfekt til kortet. 



Motivet er fargelagt med copics. Enkelt kort med det ble også litt lag på lag her.

Blir med på disse utfordringene 



Graciela 



9 kommentarer:

  1. Herlig kort med et viktig budskap<3
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping. Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  2. Så fint kort med et herlig motiv! Takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring.
    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Herlig motiv og tekst på dette kortet. Takk for at du deltar hos
    Nordsalten hobbyklubb.
    Dt-Katrine

    SvarSlett
  4. Så herlig kort! Tusen takk for bidrag til Papirdesigns januarutfordring :-)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Nydelig kort, flott fargelagt:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem fra Gunn Anita

    SvarSlett
  6. Så fint kort. Jeg elsker det stempelet fra Papirdesign! Takk for at du er med i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela