onsdag 4. desember 2019

God jul fra hobbyrommet mitt

Hei, i år tok jeg en stor avgjørelse og det var å bli med på 
Copic Norge sin hemmelige venn. 
Stor avgjørelse for meg siden jeg ikke er så god å fargelegge
og det finnes så magne flinke damer i den gruppe. 
Vel, så ble kortet jeg sendte, sammen med en liten hobbypakke. 


Motivet er fra the paper shelter, og er en digi stamp. Egentlig holder hun et kort i hånda, 
men jeg klipte rundt håndet hennes og satt på et god jul kort :) 
Hobbyrommet teksten er skrevet i skrive maskinen min. 


Fargene jeg valgte på veggen og diverse dill og dall er det jeg har på hobbyrommet mitt, 
rosa og aqua farge. 



Tekstene inne er fra papirdesing. 


Bak har jeg stemplet mitt også en tekst fra altenew.



Håper min hemmelige venn likte kortet, selv om jeg ikke enda er så 
god å fargelegge. Jeg ble nemlig veldig fornøyd med kortet :) 

Graciela 

Deltar i 


8 kommentarer:

  1. Very nice card... I love it.. THank you for sharing your card with us at the Paper Shelter Challenge.

    SvarSlett
  2. A lovely card for a fellow crafter. Thanks for sharing with us at The Paper Shelter blog hop. Enjoy the festive season- Patsy

    SvarSlett
  3. What a great card! Thanks for sharing with us at The Paper Shelter blog hop, hope you will join us again.
    Hugs Anna

    SvarSlett
  4. Your creation is wonderful, love the image and awesome coloring. Thanks so much for playing along in our 9th Birthday/Celebrations Blog Hop at The Paper Shelter Challenge, hope you enjoyed it and come back soon! Hugs:) Audrey DT

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela