tirsdag 5. november 2019

Stress ned!

Hei!
I det siste har det gått i julekort, og noe jeg forbinder jul med (utenom familie) 
er alt stress som følger med i desember måned. 
Jobber med å lære meg å stresse ned, uansett hvilken måned i året vi er i hihi
Så egentlig denne teksten skal jeg ha foran meg hver dag 
og ikke bare til jul :) 


Har holdt kort veldig enkelt fordi jeg ville ha tekst i fokus. Lyse grønn, lime farge er ikke helt jul, 
men jeg likte den veldig godt så ble det sånn. 



Blir med på 


Ha en fin uke og stress ned.

Graciela :) 


6 kommentarer:

  1. Så flott julekort, Graciela! Nydelig tre og en viktig tekst du har stemplet. Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) ja den teksten må iallfall jeg huske hver dag hihi :)

      Slett
  2. Likte fokuset ditt med teksten i fokus. En tekst mange av oss må tenke litt over.
    Med andre ord kul tekst og flott fargevalg.
    Tusen takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT-Kjersti

    SvarSlett
  3. Så herlig julekort i utradisjonelle farger og med så herlig humor. Takk for at du deltar på Scrap the Rainbow utfordring. Hilsen DT-Trude Julie

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela