fredag 29. november 2019

OPPLEVELSE

Hei, i dag har jeg et maskulin kort å vise dere. 
Har kost meg med denne tusen bitter deler av dies fra 
X cut. Har bare brukt delen med verden og fly, 
men det finnes også båt og andre små dill og dall i den sett også. 

Bakgrunnen har jeg laget enkelt med distress oxide, stemplene er fra Papirdesign. 



Har med vilje valgt å ikke ha noe gratulerer tekst eller noe, siden jeg har merket at i det siste
når jeg trenger et kort til å gi vekk utenom bursdag  har jeg bare gratulerer kort hihi 
Så dette er noe jeg må bli flinkere til, kort uten noen gratulerer må jeg lære meg å lage :) 


Flyet går rundt jordkloden. 



Blir med på disse utfordringene: 



Takk for titten i bloggen min :) 

Graciela 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela