onsdag 27. november 2019

Juleklem

Hei, i dag har jeg et julekort å vise dere. 
Jeg har vokst opp i Uruguay, der har vi aldri hatt snø, 
og da jeg flyttet hit havner på Vestlandet, i Haugesund, ikke 
den plassen er har så mye snø heller...helst regn. 

Så dette kortet er litt sånn ønske om at i vinter hadde
vi hatt litt mer snø enn regn....det hadde faktisk vært litt koselig :) 
  

Bakgrunnen har jeg laget med distress oxide, og stempel er fargelagt med copic. 
Stemplene jeg har brukt er alle fra Papirdesign. 


Litt snø under snømannen passet godt i dette kortet :) 


Syns at denne teksten jeg har brukt inn i kortet er bare så fine, 
ikke bare det det stå, men fonter og oppsett. 


Måtte ha litt glitter i snøen, litt vanskelig å ta bilde av men 
det ble veldig fint. 



Og med et vinterklem forteller jeg dere hvilke utfordringer jeg har lyst å delta i : 



11 kommentarer:

  1. Dette var virkelig nydelig! Vakkert fargelagt og så lekkert med bakgrunnen og den glitrende snøen.
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping:-)
    Og jeg er enig med deg - vi ønsker oss en hvit jul!
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  2. Awe, så vakkert og stemningsfullt <3 Snømannen er så utrolig søt altså!!! Og superlekkert med all snøen, både den som er i lufta, på bakken og snømannen :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign!
    DT- Renate

    SvarSlett
  3. Nydelig kort 😁 den snømannen er bare så søt.Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign DT May-Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja så enig med deg, syns den trengte ikke så mye mer :)

      Slett
  4. Wow - elsker kortet ditt, fargene er kjempe fine,
    skikkelig vinterstemning
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping
    Klem fra Innger Marie

    SvarSlett
  5. Så koselig julekort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Herlig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela