torsdag 14. november 2019

Gledelig jul

Hei, i det siste har jeg mistet det som mange kaller "mojo"...
vet ikke hvor den ble av så klarer ikke å finne den igjen :) 

Har laget et par kort i det siste, og kan ikke si at jeg er fornøyd
med noen av dem, litt kjipt når en bruker tid og energi på dem. 
Men jeg har i sted om å ta en pause, bestemt meg for å utforske 
alle de forskjellige stiler jeg har hatt i løpet av de mange årene jeg har holdt
på med papir hobbyen. 

Da ble det dette kortet, som skjønner ikke helt hvordan jeg har satt 
den samme, snude den opp ned mange ganger, og tok meg flere timer
å bestemme meg hvis det manglet noe, men kan vel si at jeg ble faktisk 
litt fornøyd til slutt....YAY! 


Den søte gutten, er et klippark fra North star, som jeg fikk i velkomstpakke 
hos Scrap4fun for noen år siden hvis jeg ikke husker feil. 


Ellers har jeg brukt bok ark, stempling, stencil, glitter, og litt til. 







Syns det ble et fint kort til slutt :) 

Blir med på 





Graciela :) 



7 kommentarer:

  1. Det må være det søteste julekortet jeg noensinne har sett. Den lille figuren der var bare helt aaawwww..... Og alle de flotte elementene rundt med stjerner, tråd, svering gjør det bare helt perfekt.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlig kort! Koselig med den fine bok bakgrunnen og tråd bak det nydelige motivet:)
    Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Så herlig kort og den figuren er så søte.
    Likte godt hvordan du har brukt bokarket og dekorert det.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen sin utfordring JUL
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert julekort med flotte røde detaljer!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela