lørdag 5. oktober 2019

Rosa jul

Hei, hvis du har vært innom bloggen min før, eller kjenner
meg, vet du er at jeg er veldig glad i rosa farge. 
Jeg er ikke oppvokst i Norge, der vi liker å ha
et farge til alt, for eksempel gul er påske, rød
er jul osv. 
Derfor for meg er det lettere å bruke alle fargene
til alle anledninger, eller er det det jeg sier til meg
selv hihi :) 

Denne gangen har jeg laget et rosa kort
til jul, ikke den første gang jeg gjør det, 
tror at jeg kan si at hvert år har jeg laget et rosa julekort. 


Bakgrunnen er laget med gelli plate, og har brukt bånd som stensil opp på det. 



Laget spray med gullmaling, og noen dråper her og der med hvit maling. 


God jul dies er blitt en av mine favoritter i det siste, fonten er bare nydelig. 


Blir med på 

The paper crafting - world cardmaking day - maling og spray 

Graciela 

5 kommentarer:

  1. Syns du har laget så fin bakgrunn. Fine farger og flott kort.🙂 Takk for deltar hos hobbygarasjen.
    MVH Lise

    SvarSlett
  2. Så herlig julekort! Du har rett man trenger ikke bare holde seg til de tradisjonelle julefargene.
    Takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring. Hilsen DT Trude Julie

    SvarSlett
  3. Så flott ett julekort:) herlig bakgrunn. Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  4. Ida Kristin Dølmo31. oktober 2019 kl. 04:11

    Så artig at julekort også kan ha andre farger enn rød! Takk for at du er med i Kreativ Scrapping sin utfordring :) Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela