fredag 19. juli 2019

Alice in wonderland

Hei, hva skjer når en sitter og leker seg med nye stempler og lite inspirasjon....
dette kortet :) 
Det hele begynte med en bakgrunn, gesso og distress oxide, men som vanlig (for meg)
endte med et hvit base på kortet. 


Alice in wonderland har ikke vinger nei du har rett, men jeg bare måtte ha dem, 
stempel er far concord and , lag på lag  og jeg klipte dem i to før jeg limte den på "ryggen" hennes. 
Alice stempel er fra Visible images. 



Hipp hurra dies er fra Kort og godt.


Før jeg ga kortet hadde jeg enda en tekst i svart øverst i venstre hjørnet. Følte at det manglet noe.
Men glemte selvfølgelig å ta bilde av det. 

Takk for titten og legg gjerne en spor når du først er her. 

Graciela 

2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort du har laget,:-) Takk for komentar hos meg. Begynner å følge deg for det var mye fint hos deg :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og takk for at du liker det jeg lager :) mye fint du lager også . takk og fin dag til deg også!

      Slett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela