lørdag 15. juni 2019

SOMMER


Hei, ny utfordring ute hos Scrappiness, 
og jeg gleder meg til å vise dere mitt DT bidrag. 
Denne gangen er oppgave sommer, bilde inspirasjon. 


Og her er kortet mitt : 


Bakgrunnen er laget med distress oxide, 
stempel tekst er fra kort og godt. 


Sommer er laget med dies fra Papirdesign, den alfabet dies liker jeg mer og mer
hver gang jeg bruker den. 


Har hatt wink of Stella på ordet sommer, så ordet glitter litt. 



Håper du ble inspirert og at du fikk lyst til å prøve deg på våres utfordringen. 
Gleder meg til å se hva dere lager. 

Materiell jeg har brukt på kortet er: 


Jeg blir med på disse utfordringer:





4 kommentarer:

  1. kjempe kul bakgrunn og så flott med den store dies teksten som passet så fint til stempelteksten. Takk for at du deltar hos oss Scrap the Rainbow
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. likte godt den jeg også, blir nok flere i samme stil i fremtiden, tusen takk :)

      Slett
  2. Så grisekult kort du har laget, skukkelig sommerlig og flott. Takk for at du er med på utfordringen hos Srap the Rainbow. DT Trude Julie

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela