mandag 3. juni 2019

Basketball

Hei, i dag har jeg et konfirmasjonskort til en jenta glad i basketball. 


Da jeg fikk bestilling fikk jeg beskjed at de ikke ville ha et sukkersøt kort, men litt tøffere
til en kul jente. 



Ble veldig fornøyd med resultatet og håper at konfirmanten selv likte kortet. 


På baksiden er et kort, med god plass til å skrive hilsen. 



Syns det er veldig kjekt å få sånne type bestillinger, har du lyst til å bestille et annerledes kort hos meg? 
send meg en melding HER så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 


Blir med på 


Graciela 

7 kommentarer:

  1. Så tøft kort , veldig spennende og vakkert oppsett , farger , og bretting . Kjempefint nå kortet passer til mottakerens interesser , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. så stilig kort :-) Me like :-)

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk aldri sett et basketball kort før. Det var utrolig kult, og jeg digget fargene du har brukt. Kortet ble veldig synlig og fresht. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. den andre jeg lager faktisk, forrige gang var det til en gutt, så det var gøy å utfordre seg til å lage til ei jente nå :) takk :)

      Slett
  4. Morsom bretting og veldig kult kort! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela