torsdag 16. mai 2019

Til den kuleste jenta !

Hei, i dag har jeg et jente kort å vise dere, eller til ei dame for den saks skyld. 



Motivet er fargelagt med copics, og jeg sliter fremdeles med ikke å fargelegge alt, nesten som at jeg får angst
når det blir mye hvit på motivet hihi kunne ønske meg å gå på kurs, men ikke online. 
Tror jeg må ha det med te skje og in real life. 


Gratulerer er en av de nye dies fra kort og godt, og den fonten likte jeg veldig godt 
Litt kryssedulle uten at det ble for mye.



Takk for besøket i bloggen min! 

Blir med på 



Scrapp og skravl på facebook. oppgave 2 bidrag 1 










7 kommentarer:

  1. Tøft kort! Takk for at du deltar på CMNs utfordring :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig tøft kort! Tusen takk for at du deltar hos CopicMarkerNorge! Lykke til!

    Klem, DT Hege

    SvarSlett
  3. Så kult kort! Takk for at du deltar på utfordringen hos Copic Marker Norge! :-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett
  4. Så fint kort. Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping :) Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  5. Herlig kort! Tusen takk for at du deltar hos CMN, og lykke til ;)
    Klem, DT Siv

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela