onsdag 15. mai 2019

Smil!

Hei, i dag er Scrappiness ute med ny utfordring og jeg har kost 
meg med å lage mitt DT bidrag. 
Denne gangen er tema feiring, så her er det mange muligheter. 
Da jeg så blant kortene jeg lager, så jeg at jeg ikke har så mange som kan brukes til gutter/herre, 
så denne gangen ble et kort litt mer kjønns neutral. 


Har valgt et enkelt stempel tekst, også holder meg til stilen min, som er mer
clean and simple, uten så mye mer pynt. 


Har brukt stencil fra tim holtz, og distress oxide, men vanlig distress eller vanlig stempel pute
kan også brukes her. 


Har kutet ordet smil med papirdesign sin alfabet dies, både på bakgrunnen og i svart kartong. 
Har limt de oppå hverandre, likte godt at en kan se den svart fra sidene. 


Håper du ble inspirert til å bli med på våres utfordringen, du finner den HER. 

Materiell jeg har brukt: 




Blir med på disse utfordringene 












1 kommentar:

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela