fredag 31. mai 2019

Sølv bryllup


 Hei, har laget et sølv bryllupskort, kan ikke huske jeg har laget et før, så det var gøy. 


Begge to liker musikk, så jeg følte at papiret jeg brukte med noter passet perfekt til dem.


Kortet står av seg selv, på baksiden lagde jeg et ekstra kort, sånn at det
 var god plass til å skrive hilsen.







Siden kort ikke kan brettes, lagde jeg en boks til å ha den inne, 
følte at det ble enda litt mer spesielt også.



Takk for besøk og velkommen gjerne igjen i bloggen min.

Graciela 



3 kommentarer:

  1. Så flott bretteteknikk du har brukt og så lurt med egen eske til.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så herlig kort du har laget, digger at det er så "rent og pent". Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow. DT Trude Julie

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela