fredag 24. mai 2019

Hurra for deg!

Hei! i dag blogger jeg for Scrappiness og siden ute regner her på Vestlandet og jeg lengter etter varme dager, 
har jeg laget et kort med strand tema :) 


Har brukt disse herlige stempler fra Waffle flower, og brukt maskering til å lage strand scene.
Har fargelagt motivet med zig tusjer. 



Har brukt Lawn fawn dies (polaroid bilde) til å lage ramme rundt, har limt to stk opp i hverandre. 



Hurra for deg stempel er fra konfirmant stempel plate fra Papirdesign. 


"skum i vann" har jeg laget med gesso


SÅ nå er det bare å glede seg til sommer :) 
Har du blitt med i våres utfordring? du finner den HER
gleder meg til å se alt det fint dere lager :) 


Materiell liste 



Graciela

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela