mandag 27. mai 2019

Hiv og hoi !

Hei alle sammen,  i dag har jeg en liten vri på et av mine egne kort 
som dere har sett før. Kortet er et brettekort,
"originalen min" og fremgangsmåte  finner du HER.

Dagens kort er laget med hodeskalle dies Papirdesign, og har brukt baksiden av 
konfirmant arkene fra papirdesign. 


Inne er det bretting, også en liten bein, som snurrer/svinger rundt da du åpner kortet. 



Inne har jeg også brukt hodeskalle dies, for å feste bein har jeg brukt tynn hekle tråd, men du kan bruke
hvilke som helst tråd, det som er morsomt er å snurre beinet og lukke kortet, sånn at når de åpner kort
svinger den rundt :) 



hodeskallen på framside har jeg limt med foam sånn at det blir litt dimensjon. 


Det nye stemplene fra papirdesign passer godt med den røft stilen jeg ville ha. 

Blir med på disse utfordringene 

Papirdesign - fest (har nesten brukt bare papirdesign produkter denne gangen :) ) 
Scrappelyst - mai feiring 


Graciela :) 




4 kommentarer:

  1. Så kult kort ;-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  2. Oi, så kult kort! Stilig med innsiden! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  3. Knalltøft kort!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela