tirsdag 28. mai 2019

Diverse artikler med trykt/bilde

Hei, jeg lager også mye utenom kort og andre papir prosjekter.
Kopper, vannflasker, pynteputer, tøynett, glass, og mye mer! 
Her kan du se noe av det jeg har laget i det siste, jeg lager etter bestilling, 
har du lyst til å bestille hos meg? da er det bare å sende meg en melding 
på siden min på facebook HER eller  på instagram HER.


Denne koppen lagde jeg til ei venninne, med bilde av hennes drivhus og en morsomt tekst på den andre side. 



vannflaske til minste jente i huset. 


Russedress pynt bak ryggen. 


størrelse merkelapper som du kan sy/stryke selv.




Barna kopp til  en dinosaur glad gutt.



Genser til minste jente 


Greit å kunne arve danse drakt fra eldste jenta og kunne pynte den litt til lillesøster.




Brille/datamaskin pusseklut.


Telefon "dings" 


sminke veske


Bestillings kopp med kundens egen utrykk. 


Så koselig når mannen bestiller kopp til mora med barnas tegning, 

også samme kopp som over med barnas skrift. 


En enkel t skjorte med Mathildes eget ønske bilde.


T skjorte til meg selv. 


Russe dress pynt I glitter vinyl


tøynett 


barna tøynett


hage forkle 





Kopp til en dronning



paljett boka 


pannebånd 


trenings t skjorte til en glad jente 


trenings t skjorte. 

Alle disse artikler og enda flere lager jeg, etter bestilling.
Har du et eget ønske? send meg en melding :) 

Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela