tirsdag 30. april 2019

Shaker kort

Hei, forrige uke hadde en gruppe på facebook en utfordring om å lifte en annen. 
Vet ikke hvis det er bare meg eller har det blitt veldig populær i det siste å gjøre dette? 
kan hende det er bare meg som ikke følger helt med :) 

Vel, må jeg innrømme at kortet som skulle liftet, selv om den var nydelig, var ikke helt meg, 
det skjedde mye på kortet, med både forskjellige farger, fasonger og teksturer. 
Så ja du gjettet riktig, jeg slitet big time! men tenkte at jeg skulle ta det som en skikkelig 
utfordring og satt i gang. 
Selvfølgelig valgte jeg å holde meg clean and simple, og valgte bare svart / hvitt. Så vet ikke hvis jeg kan si 
at jeg utfordret meg veldig mye, men too much, blir rett og slett too much for meg, og vi har 
nok at det i hverdagen at jeg ikke vil at det også skal blande seg i hobbyrommet mitt :) 


Valgte å gå hvit på hvit, og ikke før nå merker jeg at jeg har gjort feil, bakgrunnen til kortet som skulle kopieres 
var mer som en puzzlespill, der kvadratene var delt i trekanten, så der ser jeg  at jeg ikke fulgte dette. 
Men firkantene er der, også de andre elementene. 


Shaker delen eller riste delen har jeg hatt den i midten, men hadde jeg kunne valgt selv hadde jeg hatt den lengre opp til venstre. Har knyttet "ballongen" til elefanten. Er det ikke søt! 




titt Tei sier enda en søt elefanten inn i kortet. 


Vel nå til den scrappedelen, har brukt stempler og dies fra My favorite things, samt dies (runde) fra spellbinders. 
inn i shaker delen, har jeg hatt forskjellige paljetter også glitter, som dessverre er veldig vanskelig å se på bildet :(  


Er du enda her? så bra! takk for titten, og velkommen gjerne tilbake :) 

Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela