tirsdag 16. april 2019

Blomster

Hei, i dag er vi i Scrappiness ute med ny utfordring, og denne gangen er tema å lifte noen vi liker stilen til. 

Mitt DT bidrag denne gangen ble en side til Art Journalen, 
og jeg elsker stilen til Vicky Papaioannou ,
 så jeg liftet denne siden  hennes. Og den til høyre er mitt. 
 

Har brukt blomster stempler fra Jane Davenport, og diverse til bakgrunnen. 


Har brukt 365 punch maskinen min, så det er bare å sette siden med i permen med de andre, liker best å bruke den sånn at jeg 
kan lage sidene så stor jeg vil, og lettere å jobbe med dem for meg, når de ikke henger sammen i en journal. Og ikke minst, du kan bruke den punch til å lage mye som du kan sette sammen til en book. Til det bruker jeg ringene fra samme merke. 



Bakgrunnen er laget med distress oxide, og ja jeg har til og med liftet fargene hun brukte, 
siden jeg bare eeeelsker dem! 


Har brukt stempler fra Papirdesign og fra Aall Create, stilkene i blomstene er bare klippet for hånd.


Teksten er en sånn klistremerke fra Tim Holtz. 


Hvite prikker her og der, og  svart distress crayons langs kanten av stilkene, samt blomstene og ellers hele siden.


Blomstene er fargelagt med distress crayons, har bare brukt fingertuppene. 


Har stemplet samme blomsten flere ganger og limt opp på hverandre. 



Det ble mange bilder, men jeg bare elsker denne siden, og fargene!
Nå er det bare å finne noe du vil lifte fra en av favorittene dine i scrappeverden. 
Du finner utfordring HER.
Gleder meg til å se hva dere lager! 

Her finner du en liste om materiellene jeg har brukt: 



Graciela



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela