mandag 11. mars 2019

Venner



Hei! jeg øver meg og øver meg på fargelegging, og syns at det er veldig gøy og avslappende. 
Denne gangen har jeg fargelagt disse to søte figurer, 
og siden en av utfordringer der ute i den store nettet var å lage 
bakgrunn selv, måtte prøve meg også. 



Første gang jeg prøver meg på bakgrunnen, og "prøvde" å lage tre pannel og til og med
liste på mellom vegg og gulvet. 
Kan ikke si at det så helt fantastisk ut, men hvis jeg får lov ville jeg si at det ikke så 
sååå gale ut :) 

Gulvet skulle bli fliser, men fikk ikke det til som jeg ønsket så det ble 
nok bare gulvbelegg hihi


Teksten er en stempel fra Kort og godt, og jeg bare elsker at de blander fonter!
Syns at teksten passet veldig bra til motivet. 


Har forresten fargelagt med Copic, har glemt (igjen) å skrive hvilke farger jeg har brukt, 
må øve på det også! 


Blir med på disse utfordringer 

Scrap og skravl oppgave 1 bidrag 2 

Ha en fin dag 
Graciela  

3 kommentarer:

  1. Så flott fargelagt, og bakgrunnen din er kjempefin! Tusen takk for at du bidrar hos CopicMarkerNorge! Lykke til!

    Klem, DT Hege

    SvarSlett
  2. tusen takk ! min første, men blir absolutt ikke den siste :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort! Og den bakgrunnen var jo kjempelekker! Takk for at du deltar i CMNs utfordring.
    Klem, DT Kristina

    SvarSlett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela