mandag 25. mars 2019

Dagens mann


Hei og god mandag alle sammen! 
I dag har jeg et herrekort å vise dere, et kort med overraskelse inn i selve kortet. 


Har brukt mange lag på kortet mitt, noe som ikke er helt vanlig for meg, 
men ble veldig fornøyd med resultatet. 


Har enkelt fargelagt motivet med Copic Markers.


Inn i kortet er stempel motivet montert på action woobles, så "rumpa" beveger seg og er litt i høyde. 
litt Ekstra wow faktor på innsiden hihi





Takk for besøket i bloggen min og setter pris hvis du vil følge meg i det nye bloggen min :) 

Graciela 

10 kommentarer:

  1. Morsomt kort! Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til
    DT Siv

    SvarSlett
  2. For et super herlig kort! Tusen takk for at du deltar :)

    SvarSlett
  3. For et morsomt og herlig kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos CMN.

    DT Kristina

    SvarSlett
  4. He he, dette var artig! Takk for at du deltar hos CMN, alltid gøy å se hva du lager. Hilsen Elizabeth

    SvarSlett
  5. Hi-hi-hi. Det var et artig kort. Det er så vanskelig å lage herrekort, men her har du virkelig fika det. Takk for at du deltar i Copic Marker Norge sin utfordring.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, og ja det syns jeg også! takk :)

      Slett

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela