fredag 11. januar 2019

Positiv

Hei, vi er allerede kommet til midten av desember og vi i Scrappiness er ute med ny utfordring. Denne gangen har vi et bilde, der du skal bruke kun farger som vises der.



Til mitt DT bidrag har jeg lekt med gelli plate og distress oxide re inkers. Ja jeg vet, det er ikke sånn en skal bruke gelli plate, men jeg fikk bare lyst :)

Bakgrunnen er laget på akvarell papir, med refill rett på gelli plate. Syns det ble så tøft og annerledes enn de bakgrunnene jeg pleier å lage, så kommer nok til å bruke den teknikken (hvis jeg kan kalle det det) flere ganger.

Har holdt meg til hvit og brukt en stor hvit blomst,  tekst stempel er egentlig en tekst som jeg klipte fra hverandre.

Håper dere ble inspirert og at dere fikk lyst til å være med på utfordringene våres. Jeg gleder meg til å se alt det fint dere lager, det var utrolig mye fint sist!
Graciela

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket og kommentaren din.
Kreativ hilsen fra Graciela